Medlemsmøte mandag 04.09.2017 kl. 19.00
Postet av Rauma Golfklubb den 23. aug 2017
Styret innkaller med dette til årets andre av to medlemsmøter.
Til orientering kan opplyses at det for noen år siden ble gjort årsmøtevedtak om at det skal avholdes minst

to medlemsmøter i løpet av sesongen/året. Det har vært vanlig at ett av medlemsmøtene har vært lagt til sesongstart ca. 1 mai, og ett til høstsesongen.
Dagsorden:
1: Informasjon ved styreleder.
2: Turneringsleder orienterer om sesonger så langt, og videre fremover.
3: Banestatus ved Team Bispen og deres arbeidsoppgaver/dugnad etc.
4: Økonomi/medlemskontingent/sponsing så langt i år.
5: VTG og orienteringen om kursene i år, aktiviteter ved komiteen.
6: Huskomiteen orienterer.
7: Orientering om byggingen av simulatorrommet og fremdrift av simulatoren og montering av den.
8: Eventuelt.
På møtet vil det bli servert kaffe og noe å bite i.
Vel møtt!
Åndalsnes den 21.08.2017
Styret v/ leder Rigmor Reistad
Logg inn for å skrive en kommentar.
Siste fra Rauma Golfklubb
Dagspass
12.04.2026
Booking
28.03.2026
Ekstraordinært Årsmøte
24.03.2026
Samarbeids klubber
22.03.2026
Booking
22.03.2026
Husk Årsmøtet i Rauma Golfklubb
08.03.2026